צודיק גרינוולד לא דואג ושר בקבר דוד נישט געדייגעט יידן

הרגליים אולי נשארו על הקרקע, אך עוצמת השירה והרגש שהיו במקום קדוש זה, בזכות התזמורת המדהימה של יואלי דיקמן והשירה של ישראל אדלר יחד עם מקהלת מלכות, הגביהו את הלב והנשמה של כולנו, גבוה מעל גבוה
דוד קליגר 3 Comment on צודיק גרינוולד לא דואג ושר בקבר דוד נישט געדייגעט יידן

"מצווה הבא לידך אל תחמיצנה. לרגע לא היססתי ועניתי מיד בחיוב. מבחינתי, לא הייתה כאן שאלה בכלל. מלבד המצווה הגדולה, חשתי חובה ושליחות להשתתף בשמחה זו, כי אני מבין ויודע מה זה להיות ילד מאומץ"

הרגליים אולי נשארו על הקרקע, אך עוצמת השירה והרגש שהיו במקום קדוש זה, בזכות התזמורת המדהימה של יואלי דיקמן והשירה של ישראל אדלר יחד עם מקהלת מלכות, הגביהו את הלב והנשמה של כולנו, גבוה מעל גבוה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הזמר וחזן צודיק גרינוולד שלח לנו קטע וידאו מיוחד, וכך הוא מספר: מספר שעות לפני כניסת השבת, התקשר אלי חבר ילדות וביקש שאבוא לשמח חתן וכלה, שגדלו בבית הוריהם המאמצים, וזכו להקים בית נאמן בישראל.

מצווה הבא לידך אל תחמיצנה. לרגע לא היססתי ועניתי מיד בחיוב. מבחינתי, לא הייתה כאן שאלה בכלל. מלבד המצווה הגדולה, חשתי חובה ושליחות להשתתף בשמחה זו, כי אני מבין ויודע מה זה להיות ילד מאומץ.

וכך מצאתי את עצמי במוצ"ש, נר ראשון של חנוכה, עומד בירושלים עיר הקודש, במקום קברו של 'דוד המלך' נעים זמירות ישראל, סמוך ונראה לשריד בית מקדשנו ומנעים בזמירות בעת סעודת דוד מלכא משיחא.

הרגליים אולי נשארו על הקרקע, אך עוצמת השירה והרגש שהיו במקום קדוש זה, בזכות התזמורת המדהימה של יואלי דיקמן והשירה של ישראל אדלר יחד עם מקהלת מלכות, הגביהו את הלב והנשמה של כולנו, גבוה מעל גבוה.

ימי החנוכה הם ימים של אור וישועות, כפי שמובא בספרים הקדושים שמה שיהודי פשוט יכול לפעול בחנוכה לא יכול צדיק גדול לפעול בראש השנה, יהי"ר שמשמחה זו בימי החנוכה יושפע שפע ברכות וישועות לכל עם ישראל, כאיש אחד בלב אחד!



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    יפה מאוד מאוד!!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    באידיש אומרים נאנטר ווי וויטאר

  3. 1

    באידיש אומרים זייער שיין